Klachten

Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. U ontvangt altijd binnen drie werkdagen na registratie van uw klachtmelding een ontvangstbevestiging. Meestal weet u dan al waar u aan toe bent en anders hoort u hoeveel meer tijd nodig is.

Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U moet dit doen binnen drie maanden nadat u een definitieve reactie van ons heeft gekregen.

Klachtenformulier

    Klachtdatum*
    Polisnummer
    Soort klacht*
    Financiële klachtKlacht over een verzekeringKlacht over intermediairOverige klachten
    Uitgebreide omschrijving*
    Gewenste oplossing*

    PERSOONLIJKE GEGEVENS:

    Voorletter(s) *
    Tussenvoegsel(s)
    Achternaam *
    E-mail *
    Telefoonnummer *
    Straatnaam *
    Huisnummer *
    Toevoeging
    Postcode *
    Plaats *
    Contactvoorkeur
    E-mailTelefoonPost
    Voer onderstaande CAPTCHA code in:
    captcha