Klachten

Wij doen er alles aan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. U ontvangt altijd binnen drie werkdagen na registratie van uw klachtmelding een ontvangstbevestiging. Meestal weet u dan al waar u aan toe bent en anders hoort u hoeveel meer tijd nodig is.

Wanneer het niet lukt om tot een gezamenlijke oplossing te komen dan kunt u de klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U moet dit doen binnen drie maanden nadat u een definitieve reactie van ons heeft gekregen.

Klachtenformulier

    Klacht datum*

    Polisnummer

    Soort klacht*
    Financiële klachtKlacht over een verzekeringKlacht over intermediairOverige klachten

    Uitgebreide omschrijving*

    Gewenste oplossing*

    PERSOONLIJKE GEGEVENS:

    Voorletter(s) *

    Tussenvoegsel(s)

    Achternaam *

    E-mail *

    Telefoonnummer *

    Straatnaam *

    Huisnummer *

    Toevoeging

    Postcode *

    Plaats *

    Contactvoorkeur
    E-mailTelefoonPost

    Voer onderstaande CAPTCHA code in:
    captcha